ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Sendte mail til et campingsted i Danmark her om dagen vedr at vi ville booke en hytte. Men så fikk jeg ikke noe svar, så jeg ringte de på fredag. Da sa han at han drev å svarte på mailen, når jeg ringte. Jeg bad han sende meg den. Han sa han skulle sende det, og at vi kunne booke hytte på de aktuelle dagene - han skulle sende en kontrakt. Men har ikke fått noen mail ennå. Er ikke det litt rart siden han sa han satt og svarte idet jeg ringte på fredag. Bør jeg ringe eller maile igjen, eller bare vente?
Dotten Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Ring igjen...... Mulig han svarte på noen andres. Virker nesten som om det ikke er så seriøst dette, ev. at de har altfor mye å gjøre. Om dere ønsker hytte i fellesferien, MÅ dere stå på nå ja. Blir sikkert fort fullt!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2008 Ja, det er i f.ferien. Har sjekka en hel haug og nesten alt er opptatt. Men er rimelig sikker på at han snakka om riktige personer, for vi hadde bedt om en ekstra natt, som de tidligere hadde sagt var opptatt, men nå sa han at vi også fikk denne natta... Hmmmm.... bør jeg ringe tilbake igjen, da altså...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Jeg hadde ringt tilbake, kan bare forestille meg hvor mye de har å gjøre...sikkert gått i glemmeboken;)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 Ja, jeg får kanskje gjøre det...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2008 Ringte nå. Han sa at han hadde sendt kontrakten i posten... Hehe- føler meg som den "masa"... Sikkert bare litt kommunikasjons-svikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå