Gå til innhold

Hjertet slo, men ble satt nesten en uke tilbake ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det er så merkelig, for jeg vet akkurat når jeg hadde el, hmm.. Spurte legen om det kunne stemme at jeg egentlig var så langt på vei som jeg trodde, men at det var noe galt med forsteret som gjorde at det ikke hadde utviklet seg. Men han mente at alt så normalt ut. Så får vel bare stole på det.

Får heller glede meg over at hjertet slo.. Noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg var 1 uke lenger, og jeg vet også akkurat når jeg hadde el.. Så får ikke det helt til å stemme, men men.. Så lenge det er liv, så er jo det det viktigste!! :-)

Lykke til videre!

Skrevet

dere vet, at fosteret trenger ikke å begynne å vokse akkurat når egget blir befruktet.. kan gå 1 uke lr mer å, har jeg hørt =) derfor er ul +/- 14 dager riktig. =)

Skrevet

Opplevde det samme jeg også, bare at jeg skulle være noen dager lenger på vei enn antatt. Dette kan IKKE stemme faktisk da jeg var hos gynekolog og så at jeg ikke hadde hatt eggløsning, 1-2 dager før den faktisk var :) Så tror bare at de vokser veldig i rykk og napp når de er så små.

Du kan nok trygt slå deg til ro nå når du har sett hjertet slå.

Skrevet

Det er uansett den ordinære ultralyden i uke 18-20 som setter terminen, så det har sånn sett ingen betydning når terminen er satt nå :)

Skrevet

Takk for svar jenter. Er så utrolig bra med denne siden, alltid noen som kan komme med tips eller som har opplevd det samme som en..

Får nyte at hjertet banket og håpe den klorer seg fast til feb/mars 09.

Masse lykke til til dere også jenter .. Klem

Skrevet

Dytter denne jeg i tilfelle flere har erfaringer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...