Seemly Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Skal pusse opp et hus, og lurer påom jeg kan male innvendig, eller er dette ikke lurt mht at jeg er 20 uker gravid?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Det kan du, men det er viktig å lufte godt mens du holder på.
Mrs. Bouquet Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Det er delte meninger om dette. Jeg hadde ikke gjort detmed mindre jeg var sikker at malingen, malingsfjerner og evt. maling/lakk/oljer som står og tørker i huset ikke kan skade fosteret på noen måte
Arytai Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Gratulere med hus didaen:P Var bare det jeg ville si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå