Skravlemamman Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Sender en klem jeg, men det hjelper kanskje ikke stort......går nok bra skal du se, selv om det blir tøft:-)
☆Anonymia☆ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 tusen takk.. blir vertfall ikke noe bedre av å tenke på at jeg skal bli svartmalt helt av bf..
Skravlemamman Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Da må du bare huske på å stå for den du er, og vise deg som en person som hever seg over det:-) Han får bare vise seg frem da...., det at noen driver på sånn er de nok vant til, men du vinner nok best på å bare være deg....nok en klem:-)
neste*gang Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 hvis du klarer å fokusere på hva du vil gjøre som er best for barnet/barna da vinner du...over svartmalingen fra bf... det er det som er målet med meklingen og så møter du opp med alle følelsene dine. Følelser er bra og da viser du at du er "bare et menneske". jeg hadde en bf som var iskald og rolig uten følelser på møtet og det gikk ikke i hans favør... (mens jeg sippa og grein selvsagt) Ønsker deg masse lykke til.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå