Gå til innhold

hvor lenge kan åpningsfasen vare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bli dag 3 på meg dette med rier som ikke kommer jevnlig.

men de er såååååååååååååå voooooooonde...

vil ha fart på sakene nå,blir så sliten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke har rier som kommer jevnlig,så er det nok ikke rier,men kynnere,eller det som er nesten det samme maserier.

Når åpningsfasen begynner så sier jm at gjennomsnitt for en førstegangsfødene var enten 7 eller 9 timer,husker ikke helt nøye,for så lenge har jeg aldri hatt en åpningsfase.Etter det har du den aktive fasen som ikke bør overstige noe særlig mer enn en time.

Når har du termin?

Skrevet

uff! stakkars deg!! slik var det for meg forrige gang: jeg gikk med rier fra mandagskveld, og ungen var ut fredag kl 17.55.. Var på sykehuset på onsdag formiddag, og da var jeg ikke moden enagang. mine rier ble gangske masse verre fra torsdag senkveld. husker jeg ringte føden den natten, og de påsto at jeg ikke hadde ordentlige rier, (hun kunne visst høre det på stemmen, og de varte aldri i et helt min.) dro likevel for en skjekk kl 05.30 på fredags morgen. de ville visst sende meg hjem, men jeg insisterte på å bli sjekket. viste seg at jeg hadde 6 cm åpning!! riene mine ble aldri regelmessige, og varte ikke 1 min, men ble vondere og vondere. håper virkelig jeg slipper dette denne gangen.

foresten husker jeg fikk tips av hun jordmora på tlf den fredagsnatten. jeg skulle ta to paracet, fylle noen flasker med så varmt vann jeg greide å legge inntill kroppen, og legge de der jeg hadde rier. kanskje det var det som gjorde susen;)

masse lykke til! snart har du baby i armene dine uasnsett:))

Skrevet

Å nei ... Trodde det kanskje skjedde noe når ting startet for noen dager siden! Vi var jo enig om at denne gangen skulle det ikke være noe lureri, hehe! Håper det blir fart i sakene snart da :-)) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...