Gå til innhold

Æsj... dette var kjedelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk gjennom alle babyklærna vi har i går, vi har mer enn nok av 50,56 og 62, en del i 68 og masse i 74. Jeg vil handle!! Er jo ikke vits i det nå som vi har det vi trenger, eneste vi mangler til babyen er egentlig vippestol... Kjedelig å få nr. 2 på 2 år når det gjelder handlinga :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe,skjønner deg så altfor godt jeg altså!!

Gutten min blir 3 år når han blir storebror til en liten gutt,og siden jeg har tatt vare på alt av klær fra baby tiden,så vet jeg at jeg har meeer enn nok av de søte små klærne..sukk..

Mangler egentlig bare vogn og bilstol,men mamma kjøper vognen så den slipper jeg å tenke på.Men skal se etter bilstol nå når jeg skal til Sverige da,så det gleder jeg meg til. Er bare uke 18 enda,så leeenge igjen til jeg får møte lille vennen.

Skrevet

Vente jente nr 4 så dette vet eg alt om.. Har mye klær.men etter 3stk er eg lei av de klærne! Blir ikke mye nytt her. Kun bodyer og strømbuksa. D blir fort utslitt.

Skrevet

Bodyer i de minste str brukes jo nesten ikke siden de vokser så fort så de er i god kvalitet enda (dessverre), blir kun strømpebukser og sokker på oss gitt :P

Skrevet

Jeg er førstegangs og ikke bare bare det heller... :)

Hva trenger jeg? Er det vits i å kjøpe str50, eller holder det å begynne på str56?

Skrevet

Hehe, får satse på å gi mitt bort til venner og familie som evt venter etter meg, så får jeg gleden av innkjøpet på nytt når vi vil ha en til :) det er jo så deeeilig å gå i butikkene å se på alt det søte dem har... Blir helt tussete... Pleier å ta det jeg har kjøpt frem flere ganger om dagen å se på dem:)

Skrevet

Trenger ikke overdreven my i str 50. De vokser utroli fort. Kjøp i 56. Har de lengre,mye kosliar d.2 plagg av hvert i str 50 holde kansje.

Skrevet

Ha lite av 50 ja, bedre å kjøpe etterpå hvis ungen er liten :) Jeg ga bort flere sekker med klær opp til 68 men hadde visst fortsatt nok. Nå hadde gubben en del også da så da ble det jo fort mye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...