A1972 Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Hei! Jeg runder 12 uker neste torsdag, og samme dag skal jeg til jordmor. Hva skjer egentlig på denne timen? Måler hun magen? Lytter hun etter hjerte? Eller er dette for tidlig? Og blir det da bare prating? Håper liksom det skal "skje" noe... :-) Håper noen har svar :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Vet ikke om det er forskjell på lege og jm (jeg gikk kun til lege forrige gang) og da jeg ahdde første kontroll skulle jeg ha med urinprøve (som for min del var forurenset så jeg fikk med antibiotika for uvi), de tok blodprøve hvor de bla skulle sjekke for hiv, målte magen og sjekket hjertelyd (jeg var i uke 10+noe). Og snakket litt generelt (minnet om folat + at jeg fikk med litt litteratur). Ja og så ble jeg veid (o'skam...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå