Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Jeg runder 12 uker neste torsdag, og samme dag skal jeg til jordmor. Hva skjer egentlig på denne timen? Måler hun magen? Lytter hun etter hjerte? Eller er dette for tidlig? Og blir det da bare prating? Håper liksom det skal "skje" noe... :-) Håper noen har svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er forskjell på lege og jm (jeg gikk kun til lege forrige gang) og da jeg ahdde første kontroll skulle jeg ha med urinprøve (som for min del var forurenset så jeg fikk med antibiotika for uvi), de tok blodprøve hvor de bla skulle sjekke for hiv, målte magen og sjekket hjertelyd (jeg var i uke 10+noe). Og snakket litt generelt (minnet om folat + at jeg fikk med litt litteratur). Ja og så ble jeg veid (o'skam...).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...