Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Skal til dyreparken snart med våre tre barn... Yngstemann bare 5 måneder... Bare tenkte på alle dyrene (tropiske osv.), om det er noen fare? Har jo ikke fått mange vaksiner enda....
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Ikke sikker, men jeg hadde ikke vært bekymret.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Tvile på at du trenger å bekymre deg noen ting.. Reis til dyreparken og kos dere masse. Dyrene i dyreparken testes for evt sykdommer ofte, og den lille på 5 skal jo ikke klappe dem og sånne ting. Bare tenk hygiene og nyt ferien.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Seriøs??? Tenker du virkelig på det??? Nei kjære deg... Gå i dyreparken og kos dere...
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 hvorfor gidde å dra med barna for å se på dyr, lidende og innestengte i bur, milevis unna sine naturlige omgivelser, dømt til et liv med undertrykkelse av naturlig adferd/instinkter, kun for at "vi" skal ha noe "festlig" å se på.... ???? nei kjære dere, ha LITT respekt for individet ! si NEI tiil dyreparker og JA til sirkus UTEN dyr !!!
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Eneste jeg vil anbefale er myggnett siden det ofte er fluer ol som kan bite der....opplevde det i kr.sand så da var myggnettet gull verdt...
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Det var vel ikke det som var spørsmålet anonym 10:13. La folk selv få bestemme hva de vil gjøre du, så går alt så me bedre:)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 he he ;o) sist jeg sjekka, kan jeg vel "bry meg med" dyrevelferd på dem måtene jeg vil. hvis jeg vil skrive at jeg syns folk bør unngå slike steder, så gjør jeg vel d , jeg som alle andre =) så bare spar deg, anonym ovenfor her... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå