Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Del Skrevet 30. juni 2008 Tenker på i alle hudfoldene og sånn.. Er rød der, men jeg fikk høre at man ikke brukte talkum lenger..? Men kan jo ikke akkurat smøre med sink heller.. Huff, vanskelig dette her, er førstgangs ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #2 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei. Du kan bruke potetmel istedet. Det har i alle fall ikke parfyme i seg. Hvis det er sårt, bruker jeg ren Aloe Vera. Jeg bruker Aloe Vera til veldig mye og det funker for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #3 Del Skrevet 30. juni 2008 Pleier å la henne ligge litt uten bleie mens jeg dusjer og steller meg for å la det tørke og lufte seg litt, men så er hun ikke veldig rød heller da. Hvorfor kan du ikke bruke sink? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #4 Del Skrevet 30. juni 2008 Bruker sink på stumpen hvis hun er rød der, men inni hudfoldene og sånn ser jeg for meg at det er bedre med noe tørt, tenker at sinksalve vil generere mer friksjon og sårhet.. At det med talkum (eller potetmel) vil bli mer luftig og mindre gnisninger.. Stemmer ikke det?? Takk for svarene forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 30. juni 2008 #5 Del Skrevet 30. juni 2008 Bruker ikke talkum nei og har aldrig brukt det på mine barn heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma_til_2_prinsesser Skrevet 1. juli 2008 #6 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg bruker talkumkrem som jeg har kjøpt på apoteket. Den er kjempeflott :-) Bruker den inni hudfoldene og på stompen for å forebygge sårhet. Det funker fint! Er en krem du smører på, men kjennes ut som talkum på huden :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Growhow Skrevet 2. juli 2008 #7 Del Skrevet 2. juli 2008 Vi bruker mest potetmel både i stompen og i foldene og ser at det forebygger sårhet. Men hvis det blir sårt smører vi på litt salve. Har ikke prøvd talkum, selv om det står klart på stellebordet "in case".... men føler at det vi har gjort hittil funker fint (enn så lenge) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*LilleTroll + spira Skrevet 3. juli 2008 #8 Del Skrevet 3. juli 2008 Bruker inotyol krem her i huset, fungerer kjempe bra! Sink var ikke no særlig tess på lillemor.. Har hun den minste antydning til å være rød smører jeg på inotyol, så blir hun fin etter kort tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå