Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Jeg er ca 14+3. På min side her inne så står det nå at jeg kan kjenne etter livmora og at jeg nå skal kunne kjenne den godt fra utsiden på magen når jeg klemmer inn ved navlen. Må si jeg har lett og lett, men klarer ikke å kjenne noe. Jeg veier ca 100 kg. Jeg er tredje gangs gravid og burde da være mer sikker og trygg under graviditeten. Men dette gjør meg skikkelig usikker. Er det ikke noen livmor eller baby inni der da? Var på ultralyd rett før uke 12, og da så jeg en sprellende baby men... Er det flere enn meg som ikke kan finne livmora så langt ut i graviditeten, eller er det bare meg?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Hei hei... Jeg er 15+6 og jeg klarer ikkje kjenne noe livmor. var hos jordmor sist fredag når jeg var 14+2 og hun fant den med en gang.. Kanskje vi bare ikkje vet hva vi skal kjenne etter... ??? Er selv 96 kg!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Ja...... Er 16+0 i dag og kjenner ingenting:-(
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Da får vi bare satse på at det er normalt, og at det er at vi ikke vet helt hva vi skal lete etter Kommer nok tydeligere når vi er lengre på vei. Jeg skal til legen neste onsdag, så da skal jeg få henne til å kjenne etter. Jeg føler litt småvondt og ubehag når jeg klemmer på magen også, gravid eller ikke, så jeg orker ikke å klemme så hardt heller. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå