Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Tantebarnet mitt! Hun var så lita.. Så nydelig! *åå* Jeg hater å skifte bleie på andre sine barn, hvis jeg ikke MÅ gjøre det om foreldrene er borte eller lign. Det første jeg spurte om var å få skifte bleie ;o) Og den lille, røde kroppen, med den babyhuden og de nydelige øynene.. *åå* Og barna til søsteren min var i ekstase da foreldrene kom hjem etter over en uke borte fra de. Ble så sentimental når søsteren + svogern kom og øynene til minstegutten på 20mnd LYSTE opp og LØP i en fart til foreldrene sine. *sukk* Og enda mer sentimental ble jeg når jeg søstern + svogern sa at de var så takknemlige for at jeg hadde på passa på barna deres igjen. Er så godt å se at de er så takknemlige og ikke minst ha e´god samvittighet for å reise oppover og passe på barna:o)
fjollefrua Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 får nesten tårer i øynene jeg. mini er 3 mnd, og jeg kan ikke fatte at han har vokst så fort. føles som det var igår at vi kom hjem fra sykehuset, og han fikk sitt første bad hjemm. Med den myke lille kroppen som veide 3,5 kg mindre enn nå, og de ti cm som var kortere... *snufs* men det er jo koselig nå også da
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2008 Ååå, jeg er så sentimental idag, får jo nesten tårer i øya av å lese det du skrev, hehe Lille jenta veide 2,8kg (48cm lang) ved fødselen, idag var hun nede i 2,5. Kjolen hun hadde på seg dekket ansiktet hennes. Det lille hodet hennes var 34cm.. Helt sprøtt å se hvor små babyer er.. Måtte se på bilder idag av Daniel, og han var jo STOR ifh til babyen til søsteren min! Det er koselig nå med en 2åring også, som jeg har, men babytiden er også bare helt spesiell. Når de er helt nyfødte.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå