mammaen til Luca Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Fryktelig singel her, og trives med det!
Tineh Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Jeg er også veeeldig singel akkurat nå, orker ikke tanken på å starte på nytt en gang.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 jeg vet ikke helt hva jeg er, men tror jeg kan kaldes singel
☆Anonymia☆ Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 jeg er .....og trives veldig godt,selv om jeg savner en å kose med avogtil..=)
Blomsterenglene Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Rekker opp hånda.. Singel her og gitt..
3 blå Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Jeg er singel, men har en på lur... Spør om det samme om noen uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå