Gå til innhold

Lindorff :,(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei meg nå. . . .

I slutten av mai ringte jeg lindorff ang en regning vi ikke klarte å betale som var på ca 7500, og snakket med en (trodde jeg) hyggelig dame, og fikk delt kravet opp i to.

Betalte den ene samme dag jeg snakket med henne, og den neste 20 dager etter, slik vi hadde avtalt.

Så, i forrige uke fikk jeg et brev om at jeg kom til å få betalingsannmerkning. Og under beløp sto der kr 0,- siden jeg hadde gjort opp kravet. Ringte å pratet med samme dama.. Hun sa brevet hadde krysset betalingen min, og at jeg skulle se bort fra det.

Men i dag (fikk ikke åpnet posten i går) åpnet jeg et brev hvor det står at det kommer til å bli oppført en betalingsannmerkning på meg.

Og beløp står det kr 0,-

Hun LOVTE jo meg at det ikke kom til å skje! Er så lei meg nå... Kan jeg få det slettet tro? Hun løyg jo til meg over tlf.

Hadde jeg visst dette, hadde jeg lånt penger til å betale regningen.. Ingen er til å stole på nå til dags..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klag en gang til, så kanskje det ordner seg. Tror forresten ikke den betalingsanmerkningen vil ha så stor betydning hvis det bare er en og den står i 0. Det betyr jo at du har ordnet opp for deg.

Skrevet

Alle betalinganmerkninger vedrørende en sak slettes automatisk når gjelden er oppgjort. Så denne kan du nok se bort fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...