Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Har dere kjøpt brukte barneting der? Jeg vil egentlig ikke kjøpe noe der, men siden vi må ha en vogn til bhg bruk så tenkte jeg og se etter en billig en der.. Jeg ville aldri kjøpt seng,madrass eller bilstol der.. Er så redd for hyginen på ting osv.. Men tror dere det er trygt? Ville dere kjøpt klær og sånt der? Så til og med noen som selger flasker der.. er jeg rar som syns at det er litt spes og kjøpe brukte flasker? man må da vel ta seg råd til noe når man får en baby..
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Har kjøpt bæresele og stellebord på finn. Ingenting å si på det. Flasker blir jo kokt og sterilisert, så det er vel ikke noe galt med det. Madrasser er jeg mer skeptisk til brukt. Kjøper glatt ting som bæreseler, bilseter osv. der. Mye av det er pent brukt, og da kan man likesågodt spare noen lapper på det på den måten, og man slipper kaste så mye som er fint brukenes til flere. Tenk miljø!!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 man burde ikke kjøpe bilseter der, man vet aldri om de er sikre fortsatt
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Det går jo an å vake ting!!! Alle er så hysteriske, alt måååå være nytt... Men om man finner noe brukbart er det jo bare å vake det, er ikke verre.. Men akuratt flasker ville ikke jeg ha kjøp. Håper de som selger flasker kaster smokken først ivertfall
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Jeg har aldri kjøpt selv, men vurderer å legge ting ut for salg. Jeg er ekstremt nøye og sikrings fantast. Alt jeg hadde lagt ut for salg ville jeg uten problem brukt på ett evt nytt barn hos meg selv. Det er nok flere som meg der ute, som selger bra ting, jeg vurderer å tørre å kjøpe noe brukt i fremtiden.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #8 Skrevet 29. juni 2008 Har kjøpt vogn på finn å er kjempe fornøgd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå