xxxJulianexxx Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Siden dette ikke lenger er en krangleside mener jeg........ Jeg og min kjære var på fest sammen for første gang på 4 år. Følte meg passe dum da jeg ville kjøpe winecooler på polet. De hadde sluttet med det for mange år siden. Sånn er det å bli voksen )
Ikkelektuell Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Er du en slags infiltratør som skravle har sendt, i et forsøk på å erobre kranglesida med pisspreik?
xxxJulianexxx Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2008 Neida lille skrika! Det er jeg slett ikke. Men det virker jo ikke direkte vanskelig å bosse litt på sidene her akkurat. Det skjer jo så liiiiiite. Hadde du en dårlig dag i går forresten?
Ikkelektuell Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Glem det, neket. Insinuasjonen din om at livet mitt suger fordi jeg kaller deg en fjott er fullstendig meningsløs.
Ikkelektuell Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 Det er vel strengt tatt ikke synd på folk bare fordi de rettmessig påpeker din mangel på fungerende hjerneceller.
xxxJulianexxx Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2008 Jo deg er det virkelig synd på. Du må være et veldig bittert, kranglete menneske. Skal VI diskutere mangel på hjerneceller? Tror ikke det du.
Ikkelektuell Skrevet 29. juni 2008 #9 Skrevet 29. juni 2008 Litt interessant at du trekker slike konklusjoner basert på innlegg på en krangleside (mind you). Jeg har i det minste håndfaste bevis til å underbygge påstandene mine.
xxxJulianexxx Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. juni 2008 Mer interessant med de håndfaste bevisene dine. Skulle gjerne hørt mer om dem.
KaMa Skrevet 30. juni 2008 #11 Skrevet 30. juni 2008 Går diskusjonene dine utelukkende ut på å bruke hersketeknikker av typen patronisering? Du vet at det er ganske utleverende, og at du virker ganske enkelt anlagt? Ja, noen ville kanskje til og med sagt dum.
ragna Skrevet 30. juni 2008 #12 Skrevet 30. juni 2008 hvorfor i all verden lurer du på hva vi gjorde i går? skriver du logg? du vet at det finnes en skravleside? om du trenger hjelp til å finne den, er det bare til å skrike ut, skal gladelig hjelpe deg over. koz og klemz.
xxxJulianexxx Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. juni 2008 Desperat etter å krangle nå, KaMa?
xxxJulianexxx Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 30. juni 2008 Joda gamle ragnamor. Det vet jeg utmerket godt. Men jeg liker bedre overfrekke mennesker enn superduperkoselige.
ragna Skrevet 30. juni 2008 #16 Skrevet 30. juni 2008 gamle ragnamor rett og slett? det var det beste du fant på? forøvrig ser jeg ingen overfrekke mennesker her inne? henviser nok en gang høflig til skravlesiden.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #17 Skrevet 30. juni 2008 Ragna, helt ærlig tror jeg skravlere har en stygg tendens til å bli en del styggere og ondskapsfulle når heten stiger der inne enn kranglere hehe=)Men igjen så er de også mer enn velvillige til å svare på en slik tråd som dette med en kjepphøy iver da=) Ellers alt vel med deg?=)
ragna Skrevet 30. juni 2008 #18 Skrevet 30. juni 2008 samme tanke, derfor ny henvisning til skravlesiden alt vel, hjemme uten voksenselskap, savn gjør meg gal, derfor har jeg ommøblert så og si hele huset, inkludert rengjøring. men'e han kommer jo ikke hjem før om 14 dager, jeg kan jo ikke gjøre slik som dette hver dag?? alt vel der?? min spåkule sier at du har sommerfugler i magen?
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #19 Skrevet 30. juni 2008 Sommerfuglene mine haaaaaaaaaaar ingenting med saken her!!*blunker litt strengt nå ragna=)* OG spå kule....? Hva har jeg gått glipp av, er det noe ny jobb jeg ikke har fått med meg? Hææææ....? Hehe, du har ikke vurdert å male deg frem til humøret hver dag da, litt kalde farger når savnet er stort og deretter varme når dine sommerfugler spirer=) I tillegg får du da brukt masse penger på nytt møblemang som må stå til stilen der hjemme da..hehe=)
ragna Skrevet 30. juni 2008 #20 Skrevet 30. juni 2008 ånei? spåkulen min sier at du har en enormt behov for å betro deg til gamle ragna ang sommerfuglene. mhm. msn vet du idèen er supergod den, men da må du isåfall slenge over kontonummeret ditt, slik at onkel politi ikke arresterer meg for stjeling av møbler. min slukne student-konto har nemlig sett sine bedre dager ;(
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #21 Skrevet 30. juni 2008 Hehe......gamle ragna,kan ikke si jeg har sett et gammelt hårstå på ditt hode da men..=) Du vet....poenget er å følge etter møbelbilen, vente til de bærer noe inn til andre og deretter lasse ut det du trenger av møbelbilen, billig, enkelt og veldig nyttig. =) Finn.no har jo sikkert plass til de møblene du ikke liker hehe......mulig dette blir tatt som reklametråd også nå da, men siden nn knappen er borte så slipper man det maset her inne=) Så hvam trenger visa i en slik gavmild verden vi lever i?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå