Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Husk å mingle godt mellom gjestene deres under festen, det setter de pris på. Jeg var i et bryllup i går og ble kjempe skuffet, bruda enset meg ikke i det heletatt, noe jeg synes var veldig trist, Synes hun kunne jo offret et par minutter på meg, i hvertfall 1 minutt. Hun satt jo bare ved Den Kule venne gjengen sin hele kvelden. Hun må sef få gjøre akkurat som hun vil, det er jo deres dag:) Men når DE inviterer til fest så bør de vel snakke med gjestene også... eller? Jeg prøvde flere ganger og snakke med henne og vennene hennes, men de bare så på meg som"hva gjør du her". Følte meg som en kvise på rumpa. Trenger ikke invitere Folk de ikke gidder å snakke med. Hun ble invitert i mitt bryllup så det var vel bare derfor vi ble invitert... men men.. Så rådet er mingle blandt gjestene, selv om de ikke er så kule:) Så ingen må å sitte i en liten krok for seg selv hele kvelden:) Det blir det bare dårlig stemning av... Noen av gjestene begynte å dra i 22 tiden og klokken 23 begynte det å bli lite folk. Det var dagens syte innleg fra meg:)
Vicky 83 Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Litt enig med deg, man samtidig litt uenig. Enig i at bruden bør snakke med litt flere enn bare en liten fast gjeng. Samtidig synes jeg det er feil å forvente at brudeparet skal snakke med alle i løpet av kvelden. I bryllupet mitt kommer det bare til å være noen få timer der jeg kan gå rundt å snakke med folk, og jeg vil ikke at det skal bli et pliktløp der jeg løper fra den ene til den andre og sier et par setninger hvert sted. Vi har nesten 70 gjester. Dette er brudeparets dag, og jeg vil kose meg, danse, være med med min mann og ha noen lengre og mer interessante samtaler i tillegg til all småpratingen. Da kan det bli vanskelig å få snakket med alle. Men jeg tenker at det er jo en fest, så da håper jeg jo virkelig at folk koser seg selv om de ikke nødvendigvis får snakket direkte med meg. De får god mat, høre på talere, sanger, underholdning, dansing og de får være med andre gjester i bryllupet. Alle gjestene våre kjenner flere av de andre, så jeg tror at det skal gå bra.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Dette kommer vel helt an på tenker jeg. Jeg tror jeg kommer til å følge med på at det virker som om gjestene koser seg eller ikke, og dersom jeg ser noen sitte alene e.l. vil jeg vel ofre litt ekstra tid på denne gjesten. Min erfaringer er at gjestene "finner hverandre" og kan ha det ganske artig uten brudeparets involvering. Cluet er vel å skape en så god stemning at alle har det bra uavhengig av om brudeparet går rundt å "leier de i hånden". Nå har ikke vi noen "kul gjeng" heller vi, så for oss er alle gjestene likeverdige. Men det jeg ser på som en utfordring er å lage en fest som passer alle gjestene, for hos oss kommer alt fra min gamle bestefar til små barn. Vi har ikke mange barn som gjester, men føler de er med på å "bryte isen" litt, så jeg tror det kommer til å hjelpe oss å skape litt stemning. I tillegg er vi fra hvert vårt land med forskjellige kulturer, så min hallingslekt er ikke så vant med hans afrikanske slekt. Men jeg ser på det som en artig utfordring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå