Gå til innhold

Håper og tror jeg skal være her også:)


ampall

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt med test fra billigtester.no idag tidlig :) Streken var ikke like tydelig som kontrollstreken, men helt klar :)

Tok en til nå ikveld (for jeg kan liksom ikke tro det) men da var det ingen strek der... eller.. det var vel det med måtte myse veldig for å se den... hihi...

Men jeg vet jo at hcg-hormonet ikke er så sterkt eller hva man kaller det på kvelden før ikm, så jeg håper jo at den idag tidlig ikke var feil.. Eller det noen som har fått falskt positiv svar? Har hørt om falskt negativt... Men skulle da ikke tro den slo ut positivt hvis det ikke er noe på gang?

 

Anyway - hvis jeg regner utifra siste mens så har jeg termin 5 mars, men jeg tror det er litt senere. Eggløsningstest slo ut 16 juni, og tror det klaffet da ja :) hehe... Så da er termin 11 mars.

 

Lykke til alle dere gravide og prøvere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei du har tremin på den dagen jeg fikk lillegutt i 07! Fin dag å føde på det!

 

Håper selv at jeg kommer hit. Har fått to svake CB, men den siste kom ikke streken før etter 9 min så jeg tror ikke helt på det før jeg får en helt klar en. IKM lørdag, så det er ennå litt tid!

 

Lykke til i svangersklapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...