Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Liker det såå godt,og vet ingen som heter det.. Er det et poppis navn?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Ikke fint i det hele tatt, etter min mening.
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Pent navn :-) Tror det er litt populært, men kommer nok ann på hvor du bor ;-)
trollmor & trollungene Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Hehe, sønnen min på 1 år har en sel (bamse) som heter Selma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå