Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Jeg hadde akkurat fått på meg klærne etter å ha vært på do da det kjentes ut som jeg tisset på meg. Det var en matt oransje utflod, uten klumper og kanskje to spiseskjeer i mengde. Er dette en normal og ufarlig greie? Blir så stressa av sånne uventede ting som kroppen min finner på!! Jeg hadde en mage spent som et trommeskinn i perioder i går kveld med press ned mot bekkenet. Men tenkte ikke på det som noe annet enn kynnere. Kan det være en sammenheng? Venninnen min som er sykepleier mente jeg skulle ringe føden og spørre dem. Men er ikke det vel hysterisk...? Barnet sparker som bare det, så tror den har det fin-fint der inne ennå.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 INGENTING er for hysterisk til å ringe Føden!! Er du bekymret eller lurer, så ring!! Det er derfor de er det, det er jobben deres! Det kan vøre slimproppen kanskje? Husker for min egen del at det var ganske mye, men blankt slim blandet med blod.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Ring føden!!! Ikke tenk over det engang! Ingenting er for hysterisk!! Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Ja, takk for svar! Ringte føden, og de var bare hyggelige og hjelpsomme! Jordmoren var først litt bekymret for om det var fostervannet som var gått, men siden mengden var så liten, fikk jeg beskjed om å følge med om det kom mer og ev. ringe tilbake. Ble betrygget av det, så da håper jeg bare det ikke blir mer "skvetting" i kveld! Vil gjerne ha nurket der inne noen uker til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå