ampall Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Jeg tok test i dag tidlig og jammen kom det to streker.. Den "gravidstreken" var svakere enn kontrollstreken men helt tydelig! :)Brukte test fra billigtester.no.. Skjønner liksom ikke helt at det er sant så jeg tok en til nå ikveld, men da syntes streken nesten ikke i det hele tatt. Jeg måtte liksom myse litt for å se den.. jeg vet jo selv at det er dumt å ta en test til på kvelden når hcg hormonet er på det minste, så jeg tar en til imorgen tidlig.. Jeg håper jo virkelig at vi klarte det denne gangen. Er da ca 5 uker på vei Men er jo litt i tvil.. Uff, dette er litt for spennende for meg dette her.. Selv om jeg har to barn fra før
Sunnybeach4gull :) Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Gratulere så mye!! :-))) Håpe du får nån flotte mnd framover utn så mye kvalme ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå