Gå til innhold

OJ! Er det virkelig sant????? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok test i dag tidlig og jammen kom det to streker.. Den "gravidstreken" var svakere enn kontrollstreken men helt tydelig! :)Brukte test fra billigtester.no.. Skjønner liksom ikke helt at det er sant så jeg tok en til nå ikveld, men da syntes streken nesten ikke i det hele tatt. Jeg måtte liksom myse litt for å se den.. jeg vet jo selv at det er dumt å ta en test til på kvelden når hcg hormonet er på det minste, så jeg tar en til imorgen tidlig.. Jeg håper jo virkelig at vi klarte det denne gangen. Er da ca 5 uker på vei :) Men er jo litt i tvil.. Uff, dette er litt for spennende for meg dette her.. Selv om jeg har to barn fra før :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye!! :-)))

 

Håpe du får nån flotte mnd framover utn så mye kvalme ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...