Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nettopp inne å kikket på bildene på profilen din og skvatt til noe sinnsykt!!!!

Det bildet som du kaller Lillemann, han var så utrolig lik på min sønn med en gang!! Så jo at det ikke var han etterhvert, men de var utrolig lik! Og så har de samme body... heheh.. Skvatt, jeg... Har han rødlig hår, eller?

Trodde nesten du hadde tatt bilde av min gutt, ble nesten litt redd, jeg nå... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, så morsomt! Jeg er ingen bildetyv, så det er nok min egen sønn jah;)

Han er blond, ikke rødlig, men på noen bilder skinner hodebunnen hans gjennom og da ser han litt rødlig ut, hehe=)

Men du, du må da ha en utrolig søt sønn om han ligner på min! Hihi;p

Skrevet

Ja, han er supersøt!!!! hehe :)

Har lagt inn et bilde av han nå. Helt 100% lik er de jo ikke, det kan være det var bodyen som gjorde det og... hehe

Men litt likhet var det faktisk, men min gutt har rødt hår, da!

Ikke samme alder på det bilde jeg la inn, så kan hende du syns de er heeelt ulik! hehe :)

Skrevet

Han var kjempesøt!=)

Ser de runde kinnene der ja, men ellers ser jeg ikke så mye likhet faktisk=) Men jeg kan se at mitt bilde nok lyver litt på utseende i forhold til virkeligheten, eller så har han bare forandret seg siden det ble tatt, hehe=)

Skrevet

Ja, jeg ser jo at det bildet jeg la inn ikke ligner, men det er nok måten ditt er tatt på og trekk min sønn hadde da han var mindre, men som ikke er så greit å få med på bilder. Hvis du skjønner... hehehe..

Det var bare akkurat da jeg så det at jeg skvatt til, og bodyen gjorde nok sitt.. ;)

Søte er de uansett! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...