MammaMia123 Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Jeg og snuppa har flyttet noen ganger for å si det slik det siste året, og skal nå flytte igjen da vi har kjøpt oss større leilighet. Leiligheten ligger 4 mil fra her vi bor nå. Så kommer dilemmaet... Skal snuppa få fortsette i bhg hun går i nå? (Altså 4 mil fra hjemmet) eller skal vi bytte til den plassen vi flytter? Hun begynte i denne bhg i januar, og før det gikk hun til først en dagmamma og så en til etter det. For hennes del er det kanskje best å fortsette der hun er, hun kjenner jo barna og personalet kjempe godt, og hun stoortrives der. Eneste minuset er da at hun ikke får bli kjent med barna fra samme plass så fort... Vi er villige til å kjøre så langt, hvis det er det beste for henne. Hva mener dere?
Gjest -<<- Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Hun må vel bytte før eller siden uansett, og da tror jeg egentlig det er enklere desto yngre de er. Selv om det antagelig kan være kjipt en periode. Åtte daglige mil i bil er vel heller ikke så supert.
MammaMia123 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2008 nei sant det. Huff for ett dilemma. Er så vanskelig. Tenkte det var bra at hun fikk fortsette i vante omgivelser, siden vi har flytta og sånn. Og hun liker jo godt å kjøre bil
It's all about me Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Barn tilpasser seg fort. Så på sikt synes jeg det er mest fornuftig å flytte til den som er i nærområdet.
MammaMia123 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2008 Jo, men så tenker jeg litt på det at barna skal ha trygge og faste rammer... Er det uansett best å bytte bhg da uansett?
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 Jo, men du utsetter på en måte problemet... Hun kommer jo ikke til å kjenne en eneste en når hun skal begynne på skolen og det tror jeg må være "værre" enn å bytte nå.
mamma`n te Kaja Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 tror nok jeg bare ville bytta barnehage nå ja, må jo bytte før eller siden uansett.. blir jo bare stress å kjøre så langt hver dag blir det ikke?
*Andreapus* Skrevet 29. juni 2008 #8 Skrevet 29. juni 2008 Er jo stress vis du skal rekke masse.. 4mil er langt.. er jo bedre og la ho begynne i en barnehage i nærheten da hun og kan treffe barn på samme alder i nærheten.. Ikke alltid like gøy og reise 4 mil bare for og besøke noen heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå