Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Har nettopp bestillt flybillett til i sommer.. skal å besøke en fyr jeg har snakka med sporadisk i 4 år nå.. Har møtt han en gang før i Oslo for 4 år siden.. Nydelig og utrooolig sympatisk fyr.. Gleder meg som en unge, men får en følelse av å ha gått fra forstanden.. hehe.. Jeg håper det er min tur til å treffe mannen i mitt liv;) Noen andre her som har gjort no så sprøtt/teit? =P
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Nei har ikke gjort noe slikt,har aldri vært i en sånn situasjon. Men syns absolutt ikke du er teit:-) Hvorfor ikke ta noen sjanser i livet? Er kanskje akkurat denne sprøe ideen/turen som skal til for at du finner mannen med stor M. Og et det ikke det så er du en erfaring rikere:-) God tur,og lykke til med kjerleiken;-)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Puh! takk for det.. kanskje ikke så teit likevel.. Men jeg har blitt skeptisk til sånn her siden jeg har fått unge nå osv.. Bor på heelt ulike sider av landet, så det er jo i grunn ganske tungvint.. men gleder meg og er så spent.. .men samtidig redd for å drite på draget.. IGJEN! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå