råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Mannen skal på kurs til Housten. Hva MÅÅÅÅ han ha med seg hjem igjen?? til meg? og til ungene?
*dum&deiLig*™ Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 ID-sminke, shapewear og undertøy fra Victoria's Secret!! Og iphone.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2008 skrev vel navnet feil men men....
Expat Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Bleach pen (i laundry section), magiske greier, kirurgisk flekkfjerning på bad og ting som er hvite. Ziplockposer Sillyputty (til barna) er et modellkitt som er viskoelastisk. Det flyter når det er behandlet varsomt, spretter om man kaster det som en ball og knuser om man slår det med hammer! I huston får dere også masse gode krydder av den meksikanske sorten.
It's all about me Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Har dere en liten gutt må han kjøpe med Matchbox og Hot Wheels biler. De koster 97cent på Target og Wall Mart. Thomas toget serien er knallbillig. Leker generelt er billig. Sminke og kosmetikk. Jeg hamstret Lancome da jeg var der for litt siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå