Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla mi er nå 4 uker og sliter virkelig med magen(tror jeg). Ynker og står i etter hvert måltid. Spenner hele kroppen og blir helt rød i ansiktet. Har virkelig vondt. Gråter veldig lite så tror selv at det ikke er kolikk. Holder nå på å kutte ut melkeprodukter for å se om det hjelper, men så langt ingen resultat.

Går også til kiropraktor, men ingen bedring av det heller. Også prøvd minifom, men var også nyttesløst.

Noen som har hatt/har lignende barn, og har noen gode råd å komme med??? Er jo så fælt å se hvor hun sliter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at tummy tub er helt fantastisk for småttiser med magevondt, for de får opp luft av det. Angrer på at jeg ikke prøvde da vi trengte det, men for oss fungerte også litt massasje; varme faste hender som stryker regelmessig over mage og rygg. Bæring med en arm mot hennes mage. Aldri glemme å rape, ikke bare en gang, men flere ganger. De fleste har nok hatt lignende problemer, fordi tarmsystemet til så små babyer er umodent og det er mye som skal på plass. Morsmelk er vel det beste for fordøyelsen hennes i denne fasen, uansett hva du får i deg.

Skrevet

Har du prøvd med ammete? Jeg merka veldig bedring på snuppa da jeg begynte med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...