Tomine is my star Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Er det noen her som spiser kjempe sterk mat... Bestilte en gang pizza på dolly`s som hadde 2 eller 3 chili bak seg,og fy fader hvor sterkt det var...umulig for meg å spise noe sånt. Venner man seg til å like sterke ting?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Jeg gjør! hehehe. Synes ikke noe på dollys er sterkt! Faktisk synes jeg sjeldent noe som nordmenn sier er sterkt virkelig er det! Når jeg går ut for å spise på indisk eller noe så ber jeg de lage det normalt sterkt, ikke "for nordmenn sterkt". hehehehe.
cherry coke Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Ja, det tror jeg. Har vært vant til sterk mat fra jeg var veldig liten, og jeg tåler det godt (har litt savk mage, så den kan trøble litt). Jenta mi på snart 3 liker også godt sterk mat (ikke kjempesterk), så jeg tror man venner seg gradvis til det. Men det er jo noen som ikke tåler det da. Pappa tåler ikke chilli, han får totalt svetteutbrudd, og blir veldig rød i hhuden, men han spiser det fordi=)
Gjest -<<- Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Absolutt en vanesak. For unger også, hendig nok. Vi må ofte moderere kostholdet om vi har andre barn på besøk.
cherry coke Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 MEN, om det er overdrevent sterkt liker jeg det ikke. For da synes jeg smaken faller litt bort.
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 Ja, man kan venne seg til det. Jeg syns jo nesten alt er sterkt jeg da, hehe, vil helst ha det så mildt som mulig, hvis ikke mister jeg smakssansen!
Holly❄️ Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 Mannen min liker ikke sterk mat, jeg elsker det;) Og da mener jeg sterk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå