Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Har nettopp bestillt flybillett til i sommer.. skal å besøke en fyr jeg har snakka med sporadisk i 4 år nå.. Har møtt han en gang før i Oslo for 4 år siden.. Nydelig og utrooolig sympatisk fyr.. Gleder meg som en unge, men får en følelse av å ha gått fra forstanden.. hehe.. Jeg håper det er min tur til å treffe mannen i mitt liv;) Noen andre her som har gjort no så sprøtt/teit? =P
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Jeg traff en fyr en gang som jeg bare hadde kjent i 1mnd tid.. Vi hadde en kjempegod tone sammen, så det føltes veldig riktig.. Han bodde ca 2 timers kjøretur med tog. Men jeg var selfølgelig utrolig nervøs å følte jeg var helt gal.. he he.. Tror nok jeg aldri ville gjort det igjen..Men angrer ikke idag på at jeg gjorde det. En morsom å spennende opplevelse... Det ble ingenting mellom oss.. Var jeg som ikke ville, men håper det går bedre for deg!! Lykke til iallefall )
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Jeg gjorde det for litt over to år siden, det endte med at han gikk tilbake til exen sin og nå har de en unge som er nesten like gammel som sønnen min, så det endte ikke så greit for min del men men, det er alltid verdt forsøket;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå