Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en koseklut som jenta mi (4 mnd) skal ha i senga, men lurer litt på hvordan den brukes. Legger den ved hodet hennes om natten,men er redd hun tar den over hodet og ikke får puste ... Hvordan bruker dere disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger den ved kinnet hennes. Hun tar den i hendene, og gnir den i ansiktet. Har også vært redd at hun skal kveles av den,men den er jo så liten at det blir jo ikke lufttett til alle kanter. Hun får garantert luft inn under den likevel.

Skrevet

Gutten vår har en slik:

http://www.kid.no/produkter/barn/show/105/10514/58560

(bare i grå da, hehe)

Han har den inntil kinnet sitt når han legger seg, ligger og koser med den.

Når han sover godt tar jeg den unna.

Liker heller ikke tanken på at han kan få den over ansiktet, så han får ikke ha den om natta. Han har den i vogna også, så når han får den blir han søvnig og snur seg mot den og koser. Virker som at han skjønner det er tid for soving når han får den:-)

Skrevet

Snuppa her sovner med koseklut, så tar jeg den vekk etter at hun har sovnet!!

Skrevet

Her har vesla en skikkelig lodden "koseklutkanin" kjøpt på fru Lyng som hun legger over ansiktet! Jeg tar den bort når hun har sovna hehe

Merkelig det at så mange babyer liker å ha noe over ansiktet når de skal sove:-)

Skrevet

Min gutt bruker den til å legge over øynene når det er for lyst. ( i vogna f.eks) ellers har han den ved kinnet eller over halsen. Styrer rundt med den før han sovner. Har kjøpt en i vogna også, så han har en i senga og en i vogna.:-)

Tror uansett ikke det er noe fare for at de ikke for puste under en sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...