Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nøyaktig 2 stk=)

Skrevet

Barna, åpenbart - to stk.

Spørsmålet er: er man villig til å dø for mannen sin?

Skrevet

Gjelder det mannen/dama deres?

 

Og tror dere det er av egoisme? Altså at det må være greiere å være den som dør i forhold til den gjennlevende?

Skrevet

i alle fall ungene...

Skrevet

Spesielt spørsmål, men...

 

1 - Datteren min

Skrevet

Ja, henne også.

 

Og ja, det kan nok greit tolkes som en slags egoisme. Dessuten vil jeg heller at ungene mine skal vokse opp med bare henne enn med bare meg.

Skrevet

2 blir snart 3..

 

Gubben, snuppa vår og den kommende snuppa...

Skrevet

Ihvertfall 5....men helst 8:0)

Skrevet

Dette har jeg faktisk tenkt på og det soleklare svaret er jo selvsagt barna.. Men hadde en dødd for mannen? Jeg elsker min veldig høyt og kunne absolutt gjort alt for ham, men tanken på at jeg ikke blir igjen for barna mine gjør at jeg er usikker..

 

 

Skrevet

For ungene mine hadde jeg gjort alt..

Skrevet

pila. det var ufatlig søtt sakt! det med at du heller vil at barna dine skal vokse opp med henne en deg. *smelte på hennes veine*

Skrevet

 

jeg vet ikke. er fristende og si småen, altså 1. men når alt kommer til alt så aner jeg ikke.

Skrevet

Mine 2 barn uten tvil. Kanskje sambo, kommer an på situasjonen.

 

 

Skrevet

To, snart tre.

Mannen min og gullene mine.

 

Mannen min fordi jeg ikke kunne klart meg uten ham. Så sikkert litt egoisme der, ja. Men jeg tror han hadde fikset ungene, huset og livet etterpå mye bedre enn meg.

 

For ungene sin del er det rett og slett fordi de er så små og hjelpeløse. De har jo ikke startet livene sine engang, jeg har tross alt rukket å oppleve endel. Ønsker at de skal få leve livet, se hva det dreier seg om, nyte og ha det godt.

Skrevet

Det er i grunn ganske mange. Mannen min også. Hadde ikke giftet meg eller fått barn med noen jeg ikke hadde vært villig til å dø for.

Skrevet

Elsker samboeren min ubegripelig høyt, men om eg måtte reflektere over om jeg ville dø i hans plass vet jeg ikke om jeg hadde gjort det. Men i impuls for å redde han kunne jeg nok ha gjort noe som satte mitt eget liv i fare.

 

For min datter hadde jeg ikke bare vært villig til å dø, jeg hadde drept for henne.

Skrevet

Kun èn for øyeblikket! Min sønn!

 

Meg og kjæresten diskuterte det faktisk her en dag, og han mente jeg ikke burde dø for han, heller oppdra sønnen vår å fortelle han masse om pappan sin, for det mente han var best. Synes det var fint sagt jeg da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...