Gå til innhold

Dere som skulle hatt ikm i uke 21, hvor er dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten" lykke i magen (tidl. "Liten" lykke ønskes)

Becca m/lite frø (tidligere Becca84)

Blomsterpiken80:)

Amazing

*Januarbaby*09 (tidl. *(Januar)baby*09. svak positiv test, så er litt forsiktig med å slippe jubelen løs før neste test i morgen tidlig;))

Endeligprøver m/ spire i magen

Odontina

Suzy84( i den 4 pp etter ma`en klaffet det endelig)

Snoopy m/ spire (tidl. Snoopy (2pp etter MA))

Prøver igjen har fått positivt resultat i dag (26.05)

Dette var vi som testet positivt i uke 21!! Lenge siden jeg har sett nicket deres, ikke at jeg er her så mye lengere, men er litt koselig å høre hvordan det står til!Formen bra/dårlig?Termin?Noen som har vært på ul osv..

Min form er opp og ned, er kvalm eller uggen nesten hele tiden, men spyr jo ikke så klager ikke. Små blør litt av og til. Har vært på ul 5 ganger, der jeg har sett hjertet de 2 siste gangene. Men skal på ny ul i uke 12 og håper ikke blødningene er noe farlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, jeg svirrer rundt her ennå jeg, men er ikke så aktiv :) Formen min er bra, sliter mest med trøtthet. Har begynt å gå halve vakter på jobben og føler meg endelig som menneske igjen. Har vært lite kvalm, men hatt endel ubehag i magen, både luft og mens smerter. Var derfor på UL i uke 8, men alt så bra ut og hjertet slo :) I følge gynekologen stemte fosterets størrelse med 8 uker, så terminen 28. januar er nok riktig. Jeg skal til neste kontroll om nøyaktig en uke, denne gang hos jordmor. Hadde litt blodslim på papiret etter sex i går så har hatt en urolig natt, men det ble ikke noe mer utav det og jeg har roet meg med at det ikke var noe farlig. Får vel likevel ta det opp på neste kontroll for sikkerhets skyld. Vi har fortalt det til vordende besteforeldre og tanter og gleden var stor! Så nå venter jeg til de magiske 12 ukene er over før vi gjør nyheten hel offisiell :)

Skrevet

Jeg er her også.. :-) Har termin 30. januar, har vært på en ul for 1 uke siden, og der var det en liten spire.. Så jeg henger med! :-)

Formen er midt på treet, er veldig trøtt og om kvelden er jeg kjempekvalm, men jeg fungerer!

Skrevet

Min termin er 31 januar , de mente den stemte godt på ul! Jeg hadde 1 dagen i dag på jobben etter å ha vært sykemeldt 1 mnd!Det var deilig! Vi har fått sex forbud! Ihvertfall frem til uke 12, så matte de vurdere det! Ellers nyter jeg å være gravid!!

Skrevet

Her er jeg!

Er ikke så ofte på lenger...

Jeg har det stort sett bare bra. Blir litt fortere sliten enn ellers, men ellers i fin form. Litt småkvalm av og til,men det går stort sett over når jeg har spist litt. Ellers kan jeg ikke klare. Lite smerter, ingen blødning. Var på privat ul for et par uker siden. Så hjertet slå.

Skulle etter mensen hatt termin 28. januar, men det ble flyttet til 23. januar. Så da er jeg 10+6 i dag. Starter på siste uke av første trimester i morgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...