Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Her i huset så har gubben ytret sin mening om barn nummer 2....og han mener det snart er på tide...hehe Jeg derimot ser for meg å vente til slutten av året/nyåret eller noe før vi starter prøving. Hvordan er det med resten av gjengen? Noen planer?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Snu rollene, så har du oss ;-) Jeg begynner å bli ganske klar, men gubben synes vi skal se ting an mot slutten av året. Vi får se :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Hei, Ja vi har også snakket om å sette i gang på slutten av dette året eller begynnelsen av neste år. Får se hva det blir til, men det er sånn vi har tenkt iallefall.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Signerer vel egentlig Sanasol jeg.. Egentlig har vi vært enige om at det blir bare denne ene solstrålen vi har fått. Men etter å kjent på tanken med å få en til på kloss hold, og så mistet muligheten så brått etterpå, så er vel det mer reelt at vi tar den diskusjonen igjen på nyåret. Men, jeg tror det skal litt til å overbevise gubben om å prøve igjen.. det var visst tøffere for ham enn for meg.. - og iom at naboen nå skal venter tvillinger, så er han redd for at det er smittsomt...
Rødtopp75 og to små Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Planer og planer, her er det litt for sent for det Hva venter dere andre på? Er det ikke bare å sette igang Nei, fra spøk til alvor. Det hadde vært hjempekoselig om noen flere i gjengen kom etter med nummer to. Jeg syntes det var veldig skummelt på nyåret når vi hadde bestemt oss for å begynne å prøve, å faktisk gjøre det, men ettersom jeg ble gravid og det gradvis har begynt å synke inn at nummer to kommer, gleder jeg meg mer og mer og synes det skal bli veldig fint for Josefine å få en lekekamerat med tid og stunder.
Musemor med tre søte små Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Vi skal vel starte prøvingen til høsten. Gutten er nå 16 mnd
Endelig ny spire i magen Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Her er vi begge klare...men må vente til det har gått 1 år etter ryggoperasjonen. ( planen var jo egentlig å ha prøvd i april/mai) Den var i desember... så vi begynner nok så smått å prøve senhøsten tenker jeg... ¨nå brukte vi jo 20 mnd forrige gang.. så vi vet jo aldri. He he Men jeg skal hilse og si gubben maser fælt om at jeg må huske å gjøre ryggøvelsene hver dag...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 Det hadde jo vært veldig moro om vi var flere som gikk gravide samtidig igjen, både med tanke på graviditet og permisjon. Det er kanskje litt ambisiøst å tro at man får like god tid med nr. 2 som vi hadde med nr. 1, men jeg lever i håpet hehe. Men du verden så morsomme leketreff vi kunne hatt! :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. juli 2008 Ja, det hadde vært superkoselig!! Vi får planlegge så godt det går ann hehe, er vel egentlig nesten umulig å planlegge men man vet jo aldri ;-)
Bellen^2 Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 Jeg stemmer også for å planlegge slik at vi kan få mest mulig av permisjonen sammen! Jeg har jo vært klar lenge, og nå er jeg superklar! Jeg begynner å miste impulskontrollen når det er små babyer i nærheten hehe:) Må virkelig ta meg sammen for ikke å stupe oppi vogner eller stirre litt for mye på disse små nurkene. Her er det jobbsituasjonen min som foreløpig setter grensen. Jeg har fått en unik mulighet som jeg bare må benytte meg av, men når ting roer seg, da skal det lages barn ja:)
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #12 Skrevet 1. juli 2008 Hvis det skal legges planer om å ta permisjonstiden sammen, trenger jeg maaange tips til hvordan overbevise gubben på kort eller lengre sikt.. Det tar jo tid å prøve også.. Noen tips, råd eller formuleringer som fungerer bedre enn andre?
måken og vesla Skrevet 22. august 2008 #13 Skrevet 22. august 2008 Vi er kanskje i gang. Sluttet med prevensjon nå i august, etter ferien, og tenkte at det tar nok minst et halvt år, men nå er det en uke siden jeg skulle hatt mens og jeg har tatt en halvpositiv test. (streken var veldig svak, men sånn var det sist også, det tok lang tid etter uteblitt mens før jeg fikk en ordentlig positiv test). Får ta en test nå over helga for å bli helt sikker... Jeg syns det er litt skummelt, og gruer meg egentlig til å bli tung og svær, men jeg får vel holde ut, og så blir det spennende i slutten av april.
Endelig ny spire i magen Skrevet 22. august 2008 #14 Skrevet 22. august 2008 Oj, så spennende.. du får holde oss oppdatert.... Vi må fortsatt vente til ryggen blir sterekere.Så må jeg se ann litt hvordan det blir i den nye jobben
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 24. august 2008 Oi så spennende! Her så sluttet vi også på p-pillen i sommerferien, ikke fått igjen mensen, men fortsatt negative tester da. hehe Var sånn sist også, da sluttet jeg i mai, ble ikke gravid før i slutten av juni...men føler ikke at jeg har noe hast iallefall...skjer noe, ja så skjer det...vi får smøre oss med tålmodighet og se :-) Lykke til! Og hold oss oppdatert :-)
Rødtopp75 og to små Skrevet 25. august 2008 #16 Skrevet 25. august 2008 Veldig spennende!! Dere får bare holde oss oppdaterte om hvordan det går. Hadde syntes det hadde vært så kjekt med flere gravide fra gruppa vår . Her var mensen tilbake første gang i januar og vi begynte å prøve rett etterpå og fikk positiv test den 2. mars. Det er koselig å være gravid igjen, men synes ikke det er så artig med alle kynnerne og vondt bekken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå