Gå til innhold

Noen husbyggere her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som skal bygge hus med samboeren sin. Og hun lurer på ting.. tenkte og spørre her for henne.. :) Alltid noen som vet.. Og hun ville ikke regge seg kun for og spørre.. :P

 

Men noen andre som har bygget hus med byggefirma? Prosjektert? Og fulgte de alle datoene, eller ble huset ferdig lenge før siste dato? Eller etterpå?

 

 

Andrepaus med venninne.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bygd hus med Alvsbyhus..

Veldig fornøyd! Eneste jeg har å klage på er kundeoppfølgingen etter signert kontrakt..

De fulgte alle datoer, og huset var ferdig den dagen det skulle..

Skrevet

Okei.. :) ja, vi har heller ikke fått god kundeoppfølging etter at kontrakten har blitt underskrevet. Er vi som har ringt megler vis det er noe, og vi som har ordnet møte med rørlegger og elektriker..

 

 

-Venninnen :)-

Skrevet

Bygger dere med Alvsbyhus?

Skrevet

nei, vi bygger med block wathne..

Skrevet

Vi er igang med bygging nå. Kjempe oppfølging på alle punkter. Bygger via et lite snekker firma. Supert firma, med masse ideer til oss.

Vet ikke noe ang. frister ennå, men det ser ut som de holder seg innenfor det de har lovet oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...