Gjest Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 her om dagen lå sønnen vår (9mnd) å sov i vogna si. jeg gikk inn for å vekke ham for vi skulle dra, og da ligger han å sliter med å puste!! jeg tar ham opp, og han puster fortsatt ikke.. jeg slår til ham ganske hardt i ryggen, men fortsatt ingen reaksjon! så går jeg ut i regnet med ham, da begynner han å sekle og hoste, tilslutt så skrek han!! herregud jeg var redd!!!! aner ikke hvor lenge det sto på, men det var helt forferdelig!!! etterpå var han helt normal.. vi dro til legen, men det feilte ham ingenting.. merkelige greier. tenk hvis jeg hadde gått inn 5 min senere... jeg tror jeg redda ham fra krybbedød.. var helt skjelven lenge etterpå!!
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 huff, for en ekkel opplevelse. Godt det gikk bra.
MammaTilToSmå Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Fysj for en opplevelse!! Det var nok en grunn til at du skulle gå inn til han akkurat da ja. Godt det gikk bra.
Mammapudding Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Uff så ekkelt å oppleve sånt:( Godt at det gikk bra! Leah har et par ganger gulpet og satt det fast i halsen, da har jeg heldigvis kommet tilfeldig inn til henne og tatt henne opp og fått henne til å puste igjen..så vet hvor ekkelt det føles! Kanskje det var noe sånt som skjedde med gutten din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå