Gemini77 Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Datteren min på 2,5 mnd driver med puppenekt om dagen. Dette har foregått i rundt 1 uke. Det startet med at hun nektet dagen etter at jeg hadde spist meksikans mat, men det har jeg jo ikke gjort etter det. Helt vanlig mat som før men hun blir ofte hysterisk bare jeg tar frem puppen. Gir jeg flaske så sluker hun det i seg. Hun tar puppen om natta og om morningen når hun er veldig trøtt, men jeg har merket at hun spiser mindre enn tidligere. Akkurat som hun kun spiser for å slukke den verste sulten. Pumper jeg og gir det på flaske så er hun heller ikke så fornøyd. Hun kan drikke det, men hun sluker det ikke slik som hun gjør med mme. Jeg vil jo så gjerne amme, men det virker som hun ikke liker melken jeg lager. Jeg har nå ikke spist noe uvanlig eller sterk mat, men hun nekter. Tar litt hvis sulten blir for stor, men det er det.. noen tips??
Gemini77 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. juni 2008 Ingen??? Er så redd for at jeg ikke får ammet henne. Ammet forrige i 15 mnd, og vil gjerne amme. Hun har i tillegg hatt et åpen hjerteoperasjon, og vil da iallefall gi henne en god start med mm iallefall... :-(
RødRev Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 Jeg ville tatt en titt på ammehjelpen.no, der står det mye om såkalt brystvegring. Håper det ordner seg for deg og lille vennen din!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå