Gå til innhold

Merkelige greier... Trenger svar :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet med mini pillen 30 mai. Det gikk ca 2 uker og da mener jeg at jeg definitivt hadde el. Hadde en del utflod og var skikkelig uggen i magen. Nå er det 2 uker siden dette og jeg fikk for 3 dager siden det jeg trodde var mensen. Men den er så rar... Det er ikkeno friskt blod, det er bare litt nå og da og mest når jeg går på do og det er brunrødt. Pleier vanligvis å ha veldig vondt når jeg har mensen også, men det kan jo ha forandret seg etter svangerskapet. For nå merker jeg ingenting.

Testet på mandag bare fordi jeg var nysgjerrig, men den var selvfølgelig negativ. Har så lyst til å teste igjen, men det går jo mange tester med dersom man skal teste annen hver uke :o) Når jeg skulle hatt mensen vet jeg ikke sikkert. Har gått på minipillen siden vesla var født og har jo ikke hatt mensen siden før det for 3 år siden.

Hvor lenge etter en eventuell festeblødning kan man teste for et nogenlunde sikkert svar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror man kan teste ca 14 dager etter forventet EL..... Eller maks 4 dager før IKM.

Høres jo veldig spennende ut da :) Krysser fingrene for at det har klaffet på første forsøk for deres del :)

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...