Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Datteren min er i uke 37+4 nå. I dag har hun fått synsforstyrrelser, det flimrer for øynene og hun klarer ikke lese verken bøker eller på pc. Kan dette være tegn på noe galt? Hun har masse kløe overalt også. Svangerskapskløe, det h adde hun forrige gang også. Sammenheng her? Er ikke så veldig inne på symptomer på f.eks svangerskapsforgiftning eller noe annet Please svar oss noen...
SkravleFruen Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Synsforstyrrelser kan være ett symptom på sv.forgiftning. Ville derfor vært ekstra påpasselig dersom hun får hevelser, økt blodtrykk, hodepine eller smerter bak brystbeinet. Dersom hun føler seg dårlig/ere utover morgendagen ville jeg anbefalt henne å ta kontakt med lege/jordmor for en sjekk.. det vil ikke skade iallefall Håper det er helt ufarlig.. lykke til
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2008 Takk takk. Skal ringe henne og fortelle dette.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2008 Ho var inne på kontroll i går kveld/natt engang, og alle prøvene var helt fine. Flimringen gav seg utover kvalden. Har også vært på vanlig kontroll i dag da, og fått beskjed om at de blir ikke å sette ho i gang, strippe eller gi akupunktur før om 3 uker. Termin e den 18.07. Sjøl satse ho vel på å nedkomme søndag... Stilig dato! 060708 Takk for svar
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Kan også ha vært svangerskapsmigrene jeg har migrene med aura og da får jeg alltid flimring foran øynene først. Noen ganger får jeg KUN auraen og ikke hodepinen også. Så bra at alt av prøver var fint da hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå