suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Vi vil ha et forholdsvis rolig dyr, som liker å bli dulla og kosa masse med. Er det noen som kan hjelpe oss med valget?
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Jeg har hatt begge deler og likte Marsvin best
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 æ står for kanin da! men det er jo for æ har det sjøl da! mine kanina har vært veldig tam, har jo brukt en del tid på di da, men di e som ei katt , sover i vindue, ute sammen med oss ( i band da, laus når det e sne) .. den aller første kanin min da kunne tigge etter mat når vi spiste.. ( kokte gullerøtter va snadder) hadde to kanina men han ene døde i fjord *snufs* men ho snuppa nu har fått 4 unga så skal beholde noen sånn at di har litt selskap i hverandre !
Monajenten Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Kanin:-) Marsvin er kjeeedelige og stive:-P
lille lysglimt Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 Kaniner er roligere i lydnivå..marsvin skriker litt(spesielt når de hører kjøleskapet går opp..he..he) Kaniner kan lettere klore med bakbeina-spreller litt mer Men syntes begge to er like kosete
blåbæret Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 Vi ble anbefalt å kjøpe Marsvin i dyrebutikken. Det var det beste for barn. Vi har han på soverommet til eldstemann og det går veldig greit. Egentlig hadde jeg lyst på kanin fordi det hadde jeg, men jeg var også eldre enn min er nå. Ser jo at det er jeg som får alt av stell.
Eliise Skrevet 29. juni 2008 #8 Skrevet 29. juni 2008 Marsvin!! Har hatt begge deler, og marsvin var klar favoritt. Lettere å få tam, og de krever mindre plass og renhold siden de er mindre i size. Mener å huske at jeg leste et sted at de var det beste kjæledyret for små barn. Tålmodige og tåler å bli 'herja' litt med av klønete barnefingre...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. juni 2008 #9 Skrevet 29. juni 2008 ingen av delene. Derimot ville jeg valgt 2 rotter!! De er fantastisk morsomme, kosete og tamme. Faktisk har jeg 2 av artens om trenger nytt hjem. De er svææære, sosiale, kosete og utrolig morsomme. Vi har 4 gutter som ikke kommer overens så 2 trenger nytt hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå