hjemmekanskje??? Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Er 2. gangsfødende og har en dag til termin. Legen mente hodet nesten var festet på fredag. Fikk ikke beveget mye på det. Så har ikke tenkt noe på seteleie. Men så tenker jeg på bevegelsene til babyen. Jeg kjenner det på høyre side, høyt opp på magen, rett under puppene. Som om han strekker rompa til værs. Merker ikke noe spes med spark bare bevegelser der. I natt hikket han og det var også på samme sted. Stemmer det at hodet er ned? Blitt så i tvil nå... Ikke tenkt på det før ei venninne nevnte det. Hun mente at man ville merke spark i ribbeina når hodet var festet. Noen med erfaringer her???
<3 Lilly <3 Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Jenta mi har festet hodet.. Og jeg kjenner det samme som deg. En liten rompe som presser opp mot ribbeina. Merker av og til litt spark på høyre siden. Har ikke kjent noe til spark mot ribbeina. 11 dager til termin her. ligger nok riktig vei hos deg også. =)
hjemmekanskje??? Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2008 Takk for svar ) Litt roligere nå!!!
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Nei ikke her heller... Rompa ligger godt opptil ribbeina, men sparkene er inni magen liksom... Har ikke blitt sparket i ribbeina:) Du kan sikkert slappe av:)
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 hei er bare kommet til uke 33, men poden har festet seg. Han ligger med ryggen ut, så jeg skjenner ikke sparkene så godt. mer rompa og ryggen som skyter ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå