Gå til innhold

er dette en ok sommergave til mine ansatte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjemmelagde smykker...

prøver å lage noe jeg tror vil passe til deres stil og farger.. alle får ett kjede hver som jeg lager...

koster ikke mye penger da.. men er jo mye tid som går med... mye omtanke i sånt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint!:o) Hadde jeg blitt veldig glad for:o)

Skrevet

ok. det er jo lov å mene.

jeg har tenkt å skrive et koselig kort også.. om takk for alt..

jeg begynte der for en drøy mnd siden. har vikariat som daglig leder..

så føler liksom at jeg ikke kan gå helt "overboard" liksom...

men, men.. det er nå det det blir i sommerhilsen.. så da får de bare reagere som de vil...

av rektor på skolen fikk alle en liten rose...

Skrevet

jepp! det er flott!

alt for få gaver der ute som er gitt med omtanke.

Skrevet

Er du flink da? Til å lage smykker altså? Jeg har litt dårlige opplevelser med hjemmelagde smykker.

Skrevet

Kommer helt an på om du har litt anlegg for det eller ikke. Jeg hadde ikke klart å lage smykker som noen ville satt pris på å få i gave;-p

Skrevet

Regner med at du kan lage smykker siden du velger det,

og jeg hadde blitt KJEMPE glad :0)

Skrevet

kan og kan... har laget en del og gitt noen i gave alt og fått gode tilbakemeldinger... jeg bruker mine egne mye selv..

får håpe de setter pris på det!

Skrevet

Skkert en fin gave det. Men personlig så bruker jeg ikke slike smykker så hos meg hadde det bare blitt liggendes i en skuff til det ble kastet ved en opprydning mange år senere.

Skrevet

Høres veldig bra ut, det. Jeg hadde blitt veldig glad for det iallefall :)

Skrevet

Det synes jeg høres veldig koselig ut!

Skrevet

Synes forresten at det er hyggelig at du gir en sommergave til dine ansatte:o)

Skrevet

vet at et par av de lager litt selv også.. så de setter nok pris på det..

et par jeg er litt usikre på.. men har laget veldig i deres stil.. så håper på det det beste.. ellers får de jo bare legge det i en skuff og la det råtne om det er det de vil...

jeg synes det er viktig å vise at man setter pris på sine ansatte. og dette er jo en av de gangene det passer bra med en liten hilsen.

Skrevet

det hadde jeg syns var helt topp!!!! og by the way har jeg aldri fått noen sommergave fra arbeidsgiver jeg, så det er jo superhyggelig gjort. Til sammenligning fikk jeg bare en eske freia sjokoladehjerter til JUL, så forskjell på å sette pris på sine ansatte rundt omkring gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...