Gjest Kelly Taylor Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 vi skal omrokkere litt i heimen og jeg lurer da på følgende: ville dere ha hatt 1 gjeste do, men da vaskemaskin og tørketrommel på badet eller hatt et lite vaskerom og gjestene må benytte wc på badet vårt. Og hvorfor Håper på mange svar og GODE argumenter
FuriLaks Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Vaskerom!!!! Skjønner ikke vitsen med et gjestetoalett. To doer å vaske f.eks. Digg å slippe to store drog av vaskemaskin og tørketrommel på badet!
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Jeg elsker at vi har et eget vaskerom. Nå har vi en ekstra do i tillegg, men det er badet vårt som stort sett brukes når vi har gjester. Synes det er fantastisk å kunne rote på vaskerommet uten at noen ser det. Det er deilig å ha det forholdsvis ryddig på de rommene som vi bruker daglig, som f.eks. badet.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 jeg har vaskerom, stort fint vaskerom. heldige heldige meg velg vaskerom
Gjest Kelly Taylor Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 ja jeg hadde heller ikke vært i tvil hvis jeg hadde hatt muligheten til ett stort vaskerom, men nå blir det bare plass til vaskemaskin og tørketrommel(oppå hverandre ) og skittentøysdunken, men på en annen måte så kan jeg jo bare rote så masse jeg vil innpå der da
*Andreapus* Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 Vaskerom.. Sånn at man får vekk rotet som følger med en vaskemaskin.. Er greit med ett eget rom til vcaskemaskin og tørking av klær.. så slipper man og ha dte på det ene badet. Også får man gjemt vekk skittentøy.. Og man slipper og rydde det før gjester kommer... Og man kan oppbevare andre ting der som for eksempel vasketing osv..
Alba44 Skrevet 29. juni 2008 #8 Skrevet 29. juni 2008 vaskerom Har oftere nytte av det enn en gjestedo.
badass_suburban-mom Skrevet 29. juni 2008 #9 Skrevet 29. juni 2008 Jeg savner å bare kunne sette på en vaskemaskin i full fart,uten å måtte løpe ned i kjelleren. (litt keitete nå når jeg har barn) Jeg synes det er kjekt at gjester kan gå på en annen do enn oss,også spes. siden vi har stellebordet på badet vårt. Hadde ofra vaskerommet,forutsatt av badet vårt var stort nok til at det ikke ble klaustofobisk med vaskemaskin der.... Men,når det er sagt,vil heller ha plassen der inne til å sette inn badekar til barna,så der hadde vel vaskemaskinen måttet gi tapt likevel. (nå har vi hus med diger kjeller,så dette er ikke noe tema,men)
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. juni 2008 #10 Skrevet 29. juni 2008 Ville bygget/kjøpt hyller til å ha over skittentøysdunk, jeg da. Så kunne du bruke de til diverse oppbevaring, evt. hatt et trådskuffsystem i stedet for skittentøysdunk og sortert klærne fortløpende etterhvert som de kom til vaskerommet. Er veldig enkelt å sette på en vask med en gang man ser at en skuff er full. Har et slikt system selv og det gjør det nesten gøy å vaske klær. Sååååå enkelt å se hva som er til vask!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 29. juni 2008 #11 Skrevet 29. juni 2008 Helt klart vaskerom! Vi har separat vaskerom og det er bare veldig praktisk!!! Bruker vaskerommet mer enn vi har gjester som ville ha benyttet et gjestetoalett......
Gjest Kelly Taylor Skrevet 29. juni 2008 #12 Skrevet 29. juni 2008 vi har stort bad så plass til både vaskemaskin og badekar der , men så er det alt dette rote med skittne klær da, regntøy etc, tror kanskje det blir vaskerom, klarerå få til noen smartløsninger med ikea tenker jeg, sånn at jeg får utnytta hvert cm av rommet,
velsignet med to Skrevet 29. juni 2008 #13 Skrevet 29. juni 2008 Har eget vaskerom nå for første gang, og jeg skjønner nesten ikke hvordan vi har greid oss uten tidligere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå