3b@rnsmor-30* Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 tårene renner alt etter 10 min av programmet jo...
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Ja, sa akkurat til mannen at det er urettferdig at han setter på slike program når jeg er høygravid og hormonell...
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2008 ekstrem oppussing... jeg er ikke gravid og hormonell engang... og griner som bare det... hehe.. til og med gubben her pleier å grine til det programmet faktisk.. og vi blir like oppgitte hver gang.. at vi gidder å se på noe som vi vet vi griner av... =)
Mayken Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Pleier å sippe jeg også, men nå som gravid-hormonene raser i kroppen takler jeg jo ingen ting. Sitter og ser mens tårene triller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå