Gå til innhold

magestørrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er idag 12 + 2, åltså er min livmor ikke større enn en knytteneve i følge bim, syns dette høres så smått ut!.. jeg har jo fått en liten mage, men dette er da tydeligvis bare fett og gassfylte tarmer.. ikke like koselig det da, hehehe.. har jeg på meg stramt tøy, ser jeg faktisk gravid ut. er 1.mann, så det tar litt tid før den ekte magen kommer fram.

når begynte dere å få en synlig mage? gleder meg veldig til den popper ut, ikke bare en fettansamlig som gjør at jeg ser lengre ut på vei enn jeg er..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Ville bare si at livmora er større enn en knytneve, men det er bare noe på størrelse med en knyttneve man kan kjenne... Altså toppen av livmora :) Det er også veldig individuellt, livmora mi vokste tydelig over beinet allerede i uke 7... Så kos deg med babymagen du, det er ikke sikkert det er bare luft! Min mage er diger, og jeg er i uke 13 :) Babymage altså :)

Skrevet

Husk at invollene dine flyttes litt på også og at musklene blir slappere og slapper av så magen ofte kommer litt før det er så mye baby der.

Jeg er annengangs og musklene bare slapp seg ut tidlig så jeg følte meg litt mer lubben plutselig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...