Gå til innhold

mye halsbrann, blir d gutt eller jente da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva lir sagt om sånt......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hva som blir sagt,men jeg hadde mye-og fikk jente:)

Skrevet

hehe ok ;o) har en feeling på jente faktisk ;o)) men kan jo like gjerne bomme. men vet ikke hva som er sagt om detta... andre som vet?? =)))

Skrevet

aner ikke. men jeg hadde så og si aldri halsbrann og her ble det gutt :o)

Skrevet

Aner ikke. Jeg hadde mye, og fikk gutt.

Skrevet

Da jeg nevnte for jordmor at jeg var plaget med halsbrann, sa hun "ja, da sies det at ungen har mye hår!" Så det er den versjonen jeg har hørt;-) (Hvis du lurte - gutten min hadde IKKE mye hår)

Skrevet

hehe ;o) den med håret har jeg hørt MANGE ganger -hadde null halsbrann første gang, å da fikk vi en -seriøst- LANGHÅRA baby =) mista aldri håret heller, brukte strikk da hun var 4 mnd =) morsomt =) men lite halsbrann ...

Skrevet

Det har ingen sammenheng. Om du har halsbrann i graviditet går på deg og din kropp, ikke på den lille du bærer.

Skrevet

huff.. vi lever i 2008..er d ikke på tide å avlive mytene om hva som kjennetegner om en får gutt elle jente?

alle er forskjellige..alle har forskjellige svangerskap ,enten du har fått en to eller 5 barn..d er heeelt tilfeldig hva d blir..

Skrevet

ja d gjør vel d... men morsomt å vite lite sånn "kjerringråd" om kjønn å sånn; feks i forhold i halsbrann =)

Skrevet

Vet ikke helt om jeg tror på alle de kjerringrådene, men uansett så har jeg hatt sinnsykt mye halsbrann og her blir det jente!

Skrevet

Ditto! Masse halsbrann, og jente!

Skrevet

"mye halsbrann, blir d gutt eller jente da?"

Svaret er: Ja.

Skrevet

er det ikke fra person til person? jeg har to jenter fra før har aldri vært plaget. Nå trur vi det er gutt (litt usikkert på UL) og ikke plaget denne gangen heller.

Jeg trur det er mere fra person til person om amn blir plaget eller ikke

Skrevet

Selv om vi lever i 2008, å vi vet at det har med personen å gjøre, så kan det jo være litt morsomt å se om kjærringrådene stemmer da.

Jeg visste ikke kjønn på babyen å syns det var moro å se om noen av de stemte etterpå.. =)

Jeg har lest at mye halsbrann betyr jente.

Jeg hadde veldig mye halsbrann, startet i uke 4 faktisk.. Men fikk gutt da=)

Skrevet

Halsbrann fra uke 3 begge gangene, to hårløse småjævler, en gutt og ei jente...

Skrevet

Jeg hadde lite halsbrann og fikk en jente med masse hår på hodet.

Skrevet

Hasbrann under hele svangerskapet med begge to, gutt og jente. Masse hår på hodet begge to :)

Skrevet

Jeg hadde mye og fikk gutt, mye hår hadde han også;)

Skrevet

Hadde ektremt mye halsbrann! Fikk jente med masse hår ;o)

Skrevet

Hadde mye halsbrann begge gangene. Har gutt og jente. Begge to hadde masse hår når dem ble født. Slutt å hør på disse mytene. Det er jo bare tull. Vi er alle så forskjellige og ingen svangerskap er like.

Skrevet

Jeg hadde forferdelig mye halsbrann, og fikk ei jente med mye hår...

Skrevet

Jeg knaska vel mer Gaviscon enn mat på slutten av svangerskapet. Fikk ei jente med mye hår.. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...