Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig fortalte dere familie og venner at dere var gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg er veldig dårlig å skjule ting så var det offentliggjort når jeg var 6 uker på vei...

Skrevet

vi fortalte det til de nærmeste i uke 8-9. da hadde jeg vært på første svangerskapskontroll. syntes det var greit å fortelle det da, for hvis det ikke skulle gå bra visste jeg at det var støtte å få fra de rundt meg. :)

Skrevet

hei. er 11+3, og har fortalt til mamma, svigermor og mine brødre.. Pluss rektor på skolen jeg jobber, pga timeplan, spesped enkeltelever osv...

Tenker å la dem, venner, finne ut sjøl.. Begynner snart og vises nå... Skal på 16 dagers ferie om ei snau uke, og når jeg kommer hjem er det nok ganske tydelig..

 

Fortalte det til familie mellom 6.-og 8. uke alle tre gangene..

Litt greit at noen vet dersom man skulle miste.. Noe som ikke skal skje.... :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...