elida08 Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Hvor tidlig fortalte dere familie og venner at dere var gravide?
2 søte små gutter Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Siden jeg er veldig dårlig å skjule ting så var det offentliggjort når jeg var 6 uker på vei...
mamarama og lille banan Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 vi fortalte det til de nærmeste i uke 8-9. da hadde jeg vært på første svangerskapskontroll. syntes det var greit å fortelle det da, for hvis det ikke skulle gå bra visste jeg at det var støtte å få fra de rundt meg.
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 hei. er 11+3, og har fortalt til mamma, svigermor og mine brødre.. Pluss rektor på skolen jeg jobber, pga timeplan, spesped enkeltelever osv... Tenker å la dem, venner, finne ut sjøl.. Begynner snart og vises nå... Skal på 16 dagers ferie om ei snau uke, og når jeg kommer hjem er det nok ganske tydelig.. Fortalte det til familie mellom 6.-og 8. uke alle tre gangene.. Litt greit at noen vet dersom man skulle miste.. Noe som ikke skal skje.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå