Gå til innhold

Åh så greit med doppler.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ettermiddag begynte jeg å fundere... hmmm, det har jaggu meg vert lite liv i magen i dag, mye mindre enn vanlig. Hvorfor det?

Kom hjem og la doppleren på magen å fikk høre hjertet til snuppa vår, og når jeg la meg for å lete etter hjertelyden så begynte aktiviteten også, så det spørs rett å slett om jeg bare har gjort litt mye i dag, slik at jeg måtte legge meg og slappe av for at hun skulle gi seg til kjenne=)

Det var godt... aldri angret på kjøpet av den nei=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vuderte å kjøpe det sist jeg gikk gravid og er glad jeg ikke gjorde det. Hva om du ikke hadde funnet hjertelyden til jenta di? Slike ting kan skje og det hadde ikke jeg taklet,da hadde jeg vært fra meg helt fra jeg hadde prøvd å finne den til jeg var på sykehuset,men alle er vi forskjellige. Godt at du har glede av din.

Lykke til videre.

Skrevet

Jeg har funnet den hver gang, og tenker ikke så mye på det. Hadde jeg ikke funnet den så hadde jeg tatt tlf til sykehuset, som jeg hadde gjort i dag uansett uten doppler. Så det å prøve å finne den veide opp mot det å ikke ha muligheten til å gjøre det selv. Så jeg har stor glede av min=)

Skrevet

he du dopler???ååå..mesundeli..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...