Gå til innhold

Aaaarhhhh!!! Forbaskede (dritt)unge!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå får jeg vel pepper tenker jeg!!

Hun er 4 år og vanvittig trassig for tiden!!!! Nå ligger hun i sengen sin og hyyyl skriker for at jeg ikke vil ligge der til hun sovner. Det har vi aldri gjort, bortsett fra sist uke da vi var på ferie, da gjorde vi dette fordi det var en ny plass og bla bla bla.......dummeste vi har gjort!!!!! Vet vi kan takke oss selv, men hun er jo så pass stor at hun skjønner det vi sier. Og så har hun plutselig vondt alle steder og sier au, au , au for at jeg skal komme inn, og når jeg kommer så er det bare tull

Oh gud, gi meg styrke!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi da! Vet ikke hvilke råd som kan gis, men sender over en solid dose med tålmodighet=)

Skrevet

Jo takk for det. Trenger det veldig, for denne jenta har utholdenhet!!!

Skrevet

Fy, du må da aldri finne på å bruke ordet drittunge her inne.....selv om halvparten er i parantes. Fy skamme deg, he he he.

Men uansett, har vært igjennom det samme for et par mnd siden. Kamp et par kvelder og så er det bra igjen. Ikke gi etter, det er best for alle parter.

Skrevet

Har min 3 åring som også er sinnsykt trassen for tiden, så all min sympati til deg;)!

Skrevet

Har en på 2,5, som jeg ikke er helt sikker jeg kommer til og overleve til han er 4....

At JEG ikke overlever, altså ;o)

Trass er en grusom ting. Argh!

Skrevet

Takk! Jeg vet hun sovner med en gang viss jeg legger meg i sengen, men da er jeg jo like langt!!

Vi er ikke vane med sånnt vi, hun har alltid lagt seg greit!

Skrevet

Herregud!!!

Nå griner hun fordi hun vil ha neglelakken av. Må jo bare le litt også..........

Skrevet

Hehehe...ja, man MÅ nesten se humoren i det ellers blir man gal! Har ei på snart 3 som har en sjelden gang skikkelige raserianfall. Og da må jeg av og til snu meg bort for å flire. Litt komisk er det jo med så mye temperament og vilje i en liten kropp=)

Skrevet

hehe, vet akkurat hvordan du har det! vet nesten ikke om en skal le eller grine til slutt når ungene skriker som verst. nå er ikke jenta mi vanskelig å legge (tvert imot) men hun trasser skikkelig om mange andre ting. 3 års trassen er hard

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...