Gå til innhold

hvor gammel og hvor lenge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer litt rundt å lurer litt på hvor gammle dere her inne er og hvor lenge dere var sammen før dere ble prøvere, eller ble gravid :)

Er selv 24 å han er 18. Har ett barn fra før(jeg har). Er ikke prøvere men tenker tanken på å bli prøvere snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 21 i år, og han er 22. vi prøvde ikke akkurat å få barn vi da. det bare skjedde=) da hadde vi vært sammen, 1 år og 3 mnd. nå venter vi nr 2 og har vært sammen i 3,5 år.

Skrevet

Jeg er 20, han er 26, har vært sammen i 4 år og venter nå nr. 1.

Skrevet

Føler meg litt gammel nå...Blir øyeblikkelig 30.. Samboer er 38.. Har to gutter fra før på 2 og 4 1/2 år. Venter nå nr. 3 i januar.. Har vært sammen i 8 år. Første kom på første pp, nr 2 på 3. eller 4,. Denne siste er nok en liten luring, og lot vente på seg i over ett år.. Men nå sitter den forhåpentligvis..

Skrevet

Jeg er 20 blir 21

Han er 27

Sammen i snart 4 år

dette blir 5 pp

Skrevet

Nå er ikke jeg gravid lengere da.

Førstemann ble jeg gravid med etter å ha vært sammen med sambo i litt over 2 år, da han kom til hadde hos vært sammen i 3 år. Jeg var da 22 og han 27 den gangen da babyen kom til.

Andremann ble jeg gravid med etter jeg hadde sluttet med p-piller 3 mnder før. Han kom til 11 april i år, jeg var da 26 og sambo blir 31 onsdag. Vi har nå vært sammen i 7 år.

Skrevet

Ved førstemann var jeg 25 år da han ble født. Faren til småen var 25. Vi hadde vært sammen 9 mnd da jeg ble gravid. Nå er det noen år siden. Vi har blitt gift og venter nå nr tre sammen.

Skrevet

jeg er 24 og han 26. vært sammen i 8,5 år og gift i snart 1år. vi var sammen i 5 år før jeg ble gravid var da 21 og ble 22 rett før vi fikk kan.

Skrevet

Jeg er 31 og mannen er 41. Ingen barn fra før. Vi har vært gode venner i 2 år, ble kjærester i høst og 2 mnd. senere var vi gravide (planlagt) :-))

Skrevet

Jeg er 38, mannen er 45, snart 46. Vi giftet oss i september 1999 og hadde termin 9 mnd og 1 dag etter bryllupet med nr 1, men den stakkaren var dødfødt i uke 30. Nr 2 kom nesten 2 år etter bryllupet, og nr 3 kommer et par uker etter vi har vært gift i 9 år.

Skrevet

jeg er 20. han er 28. vi har vært sammen to år i desember. er snart 4 mnd på vei. mini var planlagt :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...