blirjegsnartmamma Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Endelig kan jeg kanskje beregne når TR skal komme også! Kjente EL stikk igår, akkurat som en nål som stakk meg i siden.. Så da skal vel TR komme ca 12 juli.. Vet ikke helt om jeg ønsker meg mensen da eller ikke.. Hvis mensen kommer har jeg hvertfall begynt å nærme meg noe som kan kalles syklus! Men hadde jo vært mye koseligere å teste positivt iløpet av den neste mnd.. Skal til syden 27 juli, vil så gjerne ha en baby i magen da Når skal dere andre teste?
melkekua™ Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Jeg kjenner eggstokkene mine jobber her, men ingen pos. eltest ennå....så kanskje jeg må hoppe over til ikm uke 29.... Selv om det ikke vil klaffe denne første pp'n så har jeg i alle fall fått tilbake mensen etter endt amming av lillegutt.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 hadde positiv el test fra mandag til onsdag.. ikm er vel mellom 7-9 juli.. vist jeg ikke har misforstått noe...
blirjegsnartmamma Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2008 Blir spennende! Har vært hos en som driver med naturmedisin, og fått masse piller.. Skal tilbake i oktober, og han påsto at jeg da ville være gravid, tross ENDO og PCOS. Håper virkelig han har rett, og andre ting har begynt å funke allerede så Kanskje det sitter allerede.. Skal hvertfall ikke slurve unna med mannen min, når jeg endelig kjente EL.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 ønsker deg masse lykke til snartmamma.... håper de klaffer:)
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 30. juni 2008 #8 Skrevet 30. juni 2008 Hei! Jeg har ikm 10.juli... tenker jeg tester morgenen fredag 11. hvis tr ikke kommer. Har stort sett jevne sykluser på 28 dager, men har eldig mye slim mellom hver tr, så jeg har ikke helt kontroll på når el er ( Vet dere noe om hvordan el-slim skiller seg fra vanlig sekret? Har vært lite sengekos den siste uka i forhold til de to første pp... føler ikke det er noe vits å ha sex hver eller annenhver dag lenger, trodde nemlig vi "helgarderte" oss da vi begynte prøvingen, men ingen spire foreløpig. Frustrerende å ikke ha kontrollen, hehe.
blirjegsnartmamma Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. juni 2008 Står litt på pernille.info om hvordan du kan teste det, med et glass vann bla. Vi trodde heller ikke det skulle ta så lang tid, men nå er vi på 8 mnd, og utrolig nok bare i 3 pp.. Så tar sin tid
Underveis --> Skrevet 30. juni 2008 #10 Skrevet 30. juni 2008 Er på dag 20 i syklusen nå, og pleier å ha en syklus på 28-30 dager. Har hatt sex nesten daglig siden dag 8. Pleier å ha el på dag 16-17 (bruker fertilitetsmonitor), men tok ikke med monitoren med på ferie. Hadde ikke sex på dag 15 og 18, men dag 19. Dersom den ikke sitter denne gangen, så blir jeg skuffet altså! Bør jo ha truffet el, og vel så det. Kommer antakelig ikke til å teste før over ikm. Vet jo aldri hvor nysgjerrig man blir, og jeg har tester liggende. Kan jo hende det blir en fest eller noe som det kan være greit å styre unna om man skulle være gravid. IKM er rundt 9. juli.
blirjegsnartmamma Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. juni 2008 bør jo ha gode sjanser da Får se om jeg klarer å vente med å teste, men vet jo egentlig at det er nytteløst å teste 3 dager etter EL..
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 30. juni 2008 #12 Skrevet 30. juni 2008 når jeg hadde positive tester fra 23-25 juni når kan jeg teste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå