Gå til innhold

Har såå lyst på roastbiff!

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Herregud..dumt at vi ikke kan spise det synes jeg...

Kan det virkelig skade med 2 skiver roastbiff...er så drittlei skinke buhu..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..men (veldig usikker på dette, altså!);

går det an å fryse kjøttet for så å spise det senere..?

Man kan jo gjøre det med sushi og påleggssild for eksempel..

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Hvorfor har de funnet ut det de siste årene?

I følge min mor så spiste hun masse roastbiff etc...ingen som fortalte henne at det var ille når hun var gravid med meg.

Jeg ble normal da hehe...

Greit , de har vel funnet ut at det kan skade..men alt er så overhysterisk nå mener jeg.

Kan vel egentlig ikke drikke pepsi max heller..men det gjør jeg...med god samvittighet faktisk!!!

Skrevet

Jeg var så fysen på roastbeef at jeg stekte det i graviditeten jeg. He he Ikke helt det samme da.

Skrevet

Man bør ikke spise roastbiff fordi man kan få toxoplasmose som er en parasitt som ikke dør hvis ikke kjøttet blir varmet over 70grader (tror jeg det er). Den er ikke i alt kjøtt, så hvis man spiser kjøtt uten den, så kan man føde helt friske unger, men hvis det er i kjøttet, kan de hvertfall skade synet til babyen og mulig flere ting også...

Tror man kan fryse kjøttet til minst -18grader i minst 2døgn og så dør de også, men ville sjekket opp det litt nøyere, for å være sikker...

Skrevet

Der lærte jeg noe nytt gitt!!!

Visste ikke at det var farlig jeg...

Skrevet

he he:)

husker jeg spiste tunfisk (fersk,ikkr rå) og da rynket folk på nesa.Ei på jobben er heeeelt hysterisk,spiser ikke jordbær,løk,kål og røkt pålegg.Ikke drikker hun brus i tilfelle babyen kan få luft.

Spiste og drakk det jeg ville,kansje jeg skal holde meg unna de gode roastbiff bauettene de har på jobben når jeg blir på tjukka?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...