Gå til innhold

Hvor lang tid tok det før dere fikk pos. test?


johannaa

Anbefalte innlegg

Begynner å bli veldig utålmodig nå :-( Hadde siste mens 1.juni og eggløsning ca 12 juni. Har korte sykluser, 26- 28 dager.

 

Jeg har tatt to tester, begge negative. For to dager siden trodde jeg at mensen var på vei. Hadde en ør-liten blødning og forbredte meg på nok en mens..... men det kom aldri noe mer....

Lurer på hva som skjer! Forventer mens hvert øyeblikk.... men syntes det er rart.

 

Jeg syntes også jeg burde ha fått pos. test nå hvis jeg var gravid.... Eller hva tror dere?

 

Hvor lenge måtte dere vente før testen ble pos?

hmmmm..... håper på mange svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk mensen samme dag som deg, 1. juni. Usikker på når el var, fordi jeg ikke testet. Hadde ingen el slim denne mnd heller, noe jeg pleier. Jeg testet hvertfall nå på torsdag, tre dager før ikm, og da var den positiv. Tok tre tester jeg.....hehe. Det kan jo være at hvis du er gravid, at du produserer sent hcg-hormon. Da vil det ta lenger tid før du får positiv test. Er jo ikke uvanlig å få småblødning i begynnelsen heller, men var jo litt rart at du bare fikk en liten blødning. Men da får du vente noen dager å se hva som skjer. Vet det er kjedelig å vente,tro meg det vet jeg alt om. Husker jeg tenkte i 3 pp når mensen var sen at enten får jeg få pos test eller så får den forbaska mensen komme. Irriterende å ikke vite, når man vil vite det akkurat NÅ! Ønsker deg masse lykke til, og håper du blir en av oss her inne snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...